Mortal Kombat 11

Mortal Kombat 11 همان حس و حال و فضای قدیمی خود را حفظ کرده است و البته جلوه‌های بصری فوق‌العاده‌ای را به ارمغان آورده است و رد خون و عرق و در هم کوبیدن سر و بدن، همگی با نهایت جزئیات طراحی‌شده‌اند.

528,000 تومان

339,000 تومان

ویندوز
24 عدد
جنگی
Warner Bros
2019
DoDi
1859
دریافت نکرده است

چه کسی می‌تواند خاطرات کودکی‌اش که پای کنسول‌های سگا و نینتندو گذشته است را فراموش کند. در میان آن خیل عظیم بازی‌های خاطره‌انگیز، یک نام بیشتر از همه به چشم می‌خورد و آن نیز سری بازی های Mortal Kombat است. مبارزه تن‌به‌تن دو تنومند و به خاک و خون کشاندن او با حرکات خیره‌کننده، جذاب‌تر از نان‌وآب برای ما بود. این سری به‌خوبی خود را در میان موج جدید بازی‌ها حفظ کرده است و حالا شاهد Mortal Kombat 11 هستیم. سه دهه از شروع Mortal Kombat گذشته است و حالا ما همراه شخصیت‌ها عمر کرده‌ایم و می‌توانیم شخصیت‌های قدیمی را همراه جدیدترین‌ها مشاهده کنیم. NetherRealm Studios مانند همیشه گل کاشته است و این بار اما خشونت را به بالاترین حد ممکن رسانده است.

Mortal Kombat 11آن زمان که بازی‌های مبارزه‌ای در خود سیستم مبارزه ضعف داشتند، این Mortal Kombat بود که برای هر مبارزه یک داستان فراهم کرده بود و می‌توانستیم برای هر انتقامی یک دلیل پیدا کنیم و روابط بین شخصیت‌ها در بالاترین حد خود قرار داشت. داستان این نسخه از بازی اما پیرامون Raiden است و او هنوز خوی تاریک خود را حفظ کرده است. او برای تغییر اتفاقات سه نسخه اول، به گذشته سفرکرده است و حالا اتفاقات قدیمی نیز در نسخه یازدهم تکرار می‌شوند. چیزی مانند دنیاهای موازی را در نظر بگیرید و شخصیت‌ها نیز ممکن است با نسخه دیگری از خودشان روبه‌رو شوند! Kronika نقش مهمی در داستان ایفا می‌کند و در ابتدا می‌بینیم که به شاگردی Shinnok درمی‌آید. اتفاقات عجیبی می‌افتد و Shinnok اما شکست‌خورده میدان را ترک می‌کند. بعدازآن است که Kronika تصمیم می‌گیرد زمان را برگرداند و تاریخ را دوباره شروع کند. حالا همه شخصیت‌ها دست‌به‌دست هم داده‌اند تا دشمنی خطرناک‌تر از همیشه را شکست دهند.

Sonya Blade نیز نقش مهمی را بر دوش دارد و جالب است بدانید که نقش او را مبارز جوان WWE به نام Ronda Rousey بازی می‌کند و این لذت بازی Mortal Kombat 11 را دوچندان کرده است؛ مانند همیشه تمرکز اصلی روی ویژگی‌های شخصی بازیکنان است و مثلاً Baraka که از جدیدهای بازی است، دارای دندان‌هایی تیز و برنده است و به‌خوبی نیز آن را به چشم و چال دشمن وارد می‌کند. خشونت در نسخه یازدهم به بالاترین حد ممکن رسیده است و حرکات بازیکنان نیز با انیمیشن‌های جالبی همراه شده است که حس جالبی را منتقل می‌کنند. درصورتی‌که ضربه حریف را به‌موقع دفع کنید، نیرویی دوچندان دریافت می‌کنید و می‌توانید به‌وسیله آن حریف را از دور خارج کنید. علاوه بر شخصیت‌های همیشگی اما هیروهای جدید نیز به Mortal Kombat 11 راه‌یافته‌اند و برای نمونه Cetrion خدای طبیعت است و نیروهای یک خدا در مشت‌های او جاری است.

Mortal Kombat 11 همان حس و حال و فضای قدیمی خود را حفظ کرده است و البته جلوه‌های بصری فوق‌العاده‌ای را به ارمغان آورده است و رد خون و عرق و در هم کوبیدن سر و بدن، همگی با نهایت جزئیات طراحی‌شده‌اند. مبارزه در خون هر انسانی است و چه‌بهتر که این خوی قدیمی را با Mortal Kombat 11 زنده کنیم و برای چندساعتی در دنیای خشن و تاریک آن غرق شویم و آدرنالین را در رگ‌های خود تزریق کنیم. اینجا شما تصمیم می‌گیرید که چه بلایی سر حریف بیاورید و هر چه خشن‌تر بهتر. مواظب باشید که خدای‌ناکرده زمین‌گیر نشوید که حریف از ذره‌ذره بدن شما هم نمی‌گذرد!


حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: 64-bit Windows 7 / Windows 10
Processor: Intel Core i5-750, 2.66 GHz / AMD Phenom II X4 965, 3.4 GHz or AMD Ryzen™ 3 1200, 3.1 GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA® GeForce™ GTX 670 or NVIDIA® GeForce™ GTX 1050 / AMD® Radeon™ HD 7950 or AMD® Radeon™ R9 270
DirectX: Version 11

سیستم پیشنهادی :

OS: 64-bit Windows 7 / Windows 10
Processor: Intel Core i5-2300, 2.8 GHz / AMD FX-6300, 3.5GHz or AMD Ryzen™ 5 1400, 3.2 GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA® GeForce™ GTX 780 or NVIDIA® GeForce™ GTX 1060-6GB / AMD® Radeon™ R9 290 or RX 570
DirectX: Version 11

4
دیدگاه کاربران
  • 1402-11-11

    سلام خسته نباشید میتونیم آنلاین هم بازی کنیم؟؟

    پاسخ مدیر:

    سلام ، این نسخه قابلیت اجرای آنلاین ندارد

  • 1402-11-06

    سلام وقتتون بخیر
    ببخشید موقع نصب به چقدر فضا نیاز داره؟
    البته بدون فایل های انتخابی(ویدیو بخش داستان و...) و فقط زبان انگلیسی؛

    پاسخ مدیر:

    سلام وقت بخیر ، برای نصب این بازی بدون فایل های اضافه 80 گیگابایت فضای خالی نیاز دارید

  • 1402-01-10

    سلام ببخشید دوباره مزاحمتون میشم درباره این بازی ممنون که دفعه قبل جواب دادین
    میگم این نسخه که گزاشتین این‌رو داره

    پاسخ مدیر:

    سلام عرض ادب وقت شما بخیر ، بله فایل Cotsin video داخل بازی که قرار گرفته موجود هست

  • 1401-12-19

    سلام خسته نباشید ببخشید میگم این نسخه موجودتون درسایت این هارو داره
    Language pack
    Cotsin video
    4k pack movie
    ممنون میشم جواب بدین

    پاسخ مدیر:

    سلام وقت شما بخیر ، فایل Language pack که نیازی نیست ، زبان انگلیسی فقط فعال هست که به سایر زبان ها نیاز به نصب نداریم ، فایل های Cotsin video بازی در داخل دیسک موجوده و همزان با بازی نصب خواهند شد ، فایل های 4k pack movie فقط برای سیستم های رده بالایی هست که مانیتور 4k دارند در غیر اینصورت هیچ لزومی به نصب این پک نیست ، اما در صورتی که سیستم شما از 4k پشتیبانی میکند میتوانیم این فایل رو به بازی اضافه کنیم برای اینکار با پشتیبانی واتساپ فروشگاه در ارتباط باشید . بصورت کلی در بازی قرار گرفته شده پک فایل Cotsin video لحاظ شده است .

نظرات پس از تایید منتشر میشوند!
*
*

برچسب ها

نماد اعتماد وزارت صنعت و معدن تجارت

لوگو طلایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

گواهی دیجیتال جشنواره وب ایران

مجوزهای درگاه پرداخت اینترنتی

امنیت شما را تضمین میکنیم !

پشتیبانی در شبکه های اجتماعی

https://pcgamescenter.ir/img//telegram.jpg

https://pcgamescenter.ir/img//whatsapp.jpg

https://pcgamescenter.ir/img//instagram.jpg

محصولات جدید

محصولات پرفروش