Marvels Avengers

از آن‌جایی که بخش داستانی بازی Marvels Avengers تکیه‌ی قابل توجهی روی حس‌وحال هر سکانس دارد و آن‌چنان در طراحی یک خط داستانی بلند با سیر پویایی از احساسات موفق نبوده است، Marvel’s Avengers نمی‌توانست بدون بهره‌برداری از توانایی‌های تیم بازیگری خود به نتیجه‌ی فعلی برسد.

308,000 تومان

ویندوز
14 عدد
هیجانی
Square Enix
2020
FitGirl
5605
دریافت نکرده است

بازی Marvels Avengers نه بروس بنر، تونی استارک، استیو راجرز، ناتاشا رومانوف یا تور که کامالا خان را به‌عنوان شخصیت اصلی بخش داستانی می‌شناسد؛ کاراکتری که یکی از مهم‌ترین نقاط قوت بازی به حساب می‌آید. او در جایگاه دختری شدیدا علاقه‌مند به ابرقهرمان‌ها و ماجراهای آن‌ها، به شکلی قابل لمس همه‌ی کاراکترها را دور هم جمع می‌کند و باعث می‌شود که یک داستان شلوغ به خاطر داشتن هسته‌ای احساسی، قابل قبول به نظر برسد.

از آن‌جایی که بخش داستانی بازی Marvels Avengers تکیه‌ی قابل توجهی روی حس‌وحال هر سکانس دارد و آن‌چنان در طراحی یک خط داستانی بلند با سیر پویایی از احساسات موفق نبوده است، Marvel’s Avengers نمی‌توانست بدون بهره‌برداری از توانایی‌های تیم بازیگری خود به نتیجه‌ی فعلی برسد. این‌جا افراد شناخته‌شده‌ای مانند تروی بیکر، نولان نورث و لورا بیلی باید کاراکترهایی با شخصیت‌پردازی چندخطی را بازی کنند. به همین دلیل در عین آن که صداگذاری به هیچ عنوان جزو نقاط ضعف اثر نیست، شوربختانه هیچ‌کدام از این نقش‌آفرینی‌ها در ذهن گیمر ثبت نمی‌شوند و همیشه انگار سایه‌ای از توانایی‌های این صداگذارهای حرفه‌ای هستند.

از داستان بازی Marvels Avengers که عبور کنیم، با گیم‌پلی طرف هستیم که به شدت در طول کمپین بازی افت و خیز می‌کند. برای بررسی این بخش ابتدا با ماموریت‌های خطی شروع می‌کنم. این ماموریت‌ها در طول کمپین بازی پخش شده و شامل مراحل تک‌ نفره‌ای می‌شوند که به صورت کامل لول دیزاین، دشمنان و حتی محیط برای آن شخصیت خاص ساخته شده‌است. به عنوان مثال اولین مرحله با شخصیت آیرون‌من به خوبی از قدرت پرواز و گردش در محیط برای این شخصیت استفاده می‌کند و یا مرحله مربوط به هالک، در محیط‌های بسته با تعداد بیشتری از دشمنان جریان دارد. این مراحل هم معمولا تشکیل‌ شده‌اند از محیط های خطی و بسته که در طول‌ آن‌ها موارد مختلفی که شامل مبارزات، کات‌سین‌ها و پلتفرمینگ می‌شود را تجربه می‌کنید.

همچنین بخش مبارزات هر چند در مقایسه با سری آرکام و اسپایدرمن، از عمق کمتری بهره می‌برند، اما با وجود چندین قهرمان مختلف، همچنان سرگرم کننده و در عین‌ حال ساده هستند. برای مبارزات علاوه بر ضربات سبک و سنگین در کنار امکان dodge برای هر شخصیت، چندین قابلیت مختلف با توجه به ویژگی‌های هر قهرمان در دسترس است. به عنوان مثال شخصیت هالک برای مدت زمان کوتاهی ضربات و خط سلامتی اش چند برابر می‌شود. علاوه بر این اونجرز دارای یک سیستم لول‌بندی وسیع برای هر شخصیت‌ است که در طول بازی قادر به آزاد سازی قدرت‌ها و حرکات بیشتری برای هر شخصیت هستیم. در مجموع ترکیب مبارزات با بخش پلتفرمینگ، به عنوان لحظات سرگرم کننده و جذاب عنوان اونجرز به حساب می‌آید.

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-bit
Processor: i3-4160 or AMD equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 950 / AMD 270 (min 2GB video ram)
DirectX: Version 12
Storage: 75 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-bit
Processor: Intel Core i7 4770K, 3.4 Ghz or AMD Ryzen 5 1600, 3.2 Ghz
Memory: 16 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 1060 6GB or AMD Radeon RX 480, 8GB
DirectX: Version 12
Storage: 110 GB available space

0
دیدگاه کاربران
سوالات ، نظرات و یا پیشنهادات خود را بنویسید :
نظرات پس از تایید منتشر میشوند!
*
*

برچسب ها

نماد اعتماد وزارت صنعت و معدن تجارت

لوگو طلایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

گواهی دیجیتال جشنواره وب ایران

مجوزهای درگاه پرداخت اینترنتی

امنیت شما را تضمین میکنیم !

پشتیبانی در شبکه های اجتماعی

https://pcgamescenter.ir/img//telegram.jpg

https://pcgamescenter.ir/img//whatsapp.jpg

https://pcgamescenter.ir/img//instagram.jpg

محصولات جدید

محصولات پرفروش