Watch Dogs Legion

بازی Watch Dogs Legion حوادث پس از خروج پادشاهی بریتانیا از اتحادیه اروپا و تأثیرات اقتصاد و اجتماعی این واقعه روی زندگی مردم معمولی را نشان می‌دهد.

220,000 تومان

ویندوز
10 عدد
هیجانی
Ubisoft
2020
DoDi
33048
دریافت نکرده است

نه می‌توان بازشناخت نه می‌توان بیداری یافت و نه راهی جز این مانده، که اینجا سرزمین آب‌وآتش، انگلستان است و لندن زیر اسنیکرهای ما حیات صدها ساله‌اش را می‌جوید و ما انسان‌هایی در فکر آزادی و رهایی، هرکدام در گوشه‌ای تاریک، خود را افراد نگهبان آزادی می‌نامیم. فصل پاییز فرارسیده و یوبی سافت با جدیدترین نسخه از سری بازی Watch Dogs برگشته و بلیت سفری هیجان‌انگیز به قلب شهر زیبای لندن را برای خریده اما این بار قرار نیست به قراری عاشقانه در کافه‌های دنج لندن برویم و از فضای بکر آن غرق شویم، این دفعه قرار است همراه بازی Watch Dogs Legion و در قالب یکی از هکرهای نخبه، به دوران پسا برگزیت سفر کنیم و توسط انسان‌های مختلفی، جلوی از میان رفتن آزادی و غلبه دولت‌های مدرن را بگیریم.

بازی Watch Dogs Legion حوادث پس از خروج پادشاهی بریتانیا از اتحادیه اروپا و تأثیرات اقتصاد و اجتماعی این واقعه روی زندگی مردم معمولی را نشان می‌دهد. لندن دیگر آن شهر قدیمی نیست و تمام نقاط آن با پهپادهای نگهبان و دوربین‌های پیشرفته‌ای کنترل می‌شود که می‌توانند گروه‌های تبه‌کار را در کسری از ثانیه شناسایی کنند. نفوذ تکنولوژی به زندگی مردم تا جایی پیش می‌رود که شرکت امنیتی به نام آلبیون، با ابزارهای مختلف به جاسوسی علیه مردم می‌پردازد و رفتارهای مردم را کنترل می‌کند. این میزان از کنترل باعث از میان رفتن آزادی‌های شخصی و گروهی می‌شود؛ حال گروهی علیه این رفتار و تصمیمات پیدا می‌شوند و این گروه مخفی DedSec است که به دنبال پس گرفتن کنترل از دست شرکت‌هایی است که جز زیاده‌خواهی و سود، هدف دیگری در ذهنشان نیست. اما آیا قرار است همان شیوه نسخه‌های پیشین را دنبال کنیم؟

خبری از شخصیت اصلی که تمامی بازی حول او باشد در Watch Dogs Legion نیست. گروه DedSec توانایی به خدمت گرفتن افراد مختلفی از سطح شهر را دارد. برای نمونه می‌توانید یک جوان پرزور و مشتاق را جذب کنید و از قدرتش برای رد کردن مراحل بادید باز استفاده کنید یا اینکه پیرمردی را به مأموریت بفرستید و از قیافه‌ی پیر و چروکیده‌اش برای گول زدن نگهبانان استفاده کنید. بیش از 9 میلیون شخصیت در بازی وجود دارند که توسط سیستم هوشمندی، ویژگی‌های مختلفی برایشان ساخته می‌شود و شمارا در کوچه و خیابان‌های مدرن لندن همراهی می‌کنند. شخصیت‌پردازی بسیار خوب انجام‌شده و ممکن است یکی از اعضای گروه زخم‌خورده‌ی نیروهای امنیتی باشد و همین باعث شود که از هر فرصتی برای انتقام استفاده کند اما این ممکن است باعث از بین رفتن گروه شود و کلاهتان پس معرکه رود.

شخصیت‌های بازی سگ‌های نگهبان لژیون باظرافت خاصی طراحی‌شده‌اند و بعضی‌اوقات یادتان می‌رود که این همان NPC است که چند روز پیش جذب گروه کرده‌اید. جلوه‌های بصری بازی به لطف تکنیک‌های گرافیکی، پیشرفت شایانی نسبت به نسخه‌های قبلی داشته و شهر لندن زیبا و بسیار زنده به نظر می‌رسد که واقعاً باید به توسعه‌دهندگان بازی آفرین گرفت. هک کردن یکی از لذت‌بخش‌ترین کارهای این بازی است و یوبی سافت بالاخره توانسته آنچه در ذهن داشت را روی این بازی پیاده کند و تجربه‌ای روان و بی‌نظیر ارائه دهد. استودیو قول انتشار آپدیت های بیشتری برای بازی داده تا تمامی مشکلات در اسرع وقت رفع شوند. نیازی به معرفی واچ داگز لژیون نیست و حالا وقت آن است که به‌صورت مخفیانه، کلک دشمن را بکنید. در این سبک بازی های The Division 2 و Tom Clancy’s Ghost Recon Breakpoint را از دست ندهید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10 (64 bit only)
CPU: Intel Core i5-4460 3.2 GHz, AMD Ryzen 5 1400 3.2 GHz
GPU: NVIDIA GeForce GTX 970/GeForce GTX 1650
Video memory: 4GB
RAM: 8GB (Dual-channel setup)
Hard Disk Space: (45GB)

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10 (64 bit only)
CPU: Intel Core i7-4790 3.6 GHz, AMD Ryzen 5 1600 3.2 GHz
GPU: NVIDIA GeForce GTX 1060/GeForce GTX 1660 Super
Video memory: 6GB
RAM: 8GB (Dual-channel setup)
Hard Disk Space: (45GB)

سیستم حرفه ای :

OS: Windows 10 (64 bit only)
CPU: Intel Core i9-9900K 3.6 GHz, AMD Ryzen 7 3700X 3.6 GHz
GPU: NVIDIA GeForce RTX 3080
Video memory: 10 GB
RAM: 16GB (Dual-channel setup)
Hard Disk Space: 45GB (+20 GB HD Texture Pack)

1
دیدگاه کاربران
  • 1402-04-23

    سلام زیرنویس فارسی بازی watch dogs legion رو کی موجود میکنید؟

    پاسخ مدیر:

    سلام وقت بخیر ، هر زمان که گروه های فارسی ساز این عنوان رو ترجمه کنند ما هم در فروشگاه موجود خواهیم کرد

نظرات پس از تایید منتشر میشوند!
*
*

برچسب ها

نماد اعتماد وزارت صنعت و معدن تجارت

لوگو طلایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

گواهی دیجیتال جشنواره وب ایران

مجوزهای درگاه پرداخت اینترنتی

امنیت شما را تضمین میکنیم !

پشتیبانی در شبکه های اجتماعی

https://pcgamescenter.ir/img//telegram.jpg

https://pcgamescenter.ir/img//whatsapp.jpg

https://pcgamescenter.ir/img//instagram.jpg

محصولات جدید

محصولات پرفروش