Cyberpunk 2077

بازی Cyberpunk 2077 در یک ابر شهر واقع در ایالات کارولینای شمالی دنبال می‌شود که توسط کمپانی‌های بزرگ اداره می‌شود اما قوانین حکومتی هم هنوز به طرز ضعیف‌تری بر مردم واقع است.

144,000 تومان

ویندوز
17 عدد
نقش آفرینی
CD Projekt Red
2020
FitGirl
27151
دریافت نکرده است

آینده‌ی بشری یکی از جنجال‌برانگیزترین بحث‌هایی است که هرروز میان اقشار مختلفی دنبال می‌شود. فیلم‌های هالیوودی همگی یک سایبرپانک هایی را به ما نشان داده‌اند که هوش مصنوعی موفق به شکست روند سنتی شده و همه‌چیز به‌صورت مکانیزه و با سیستم‌های رایانه‌ای پیش رود. مهم‌ترین نکته، کنترل شهرها توسط ابر کمپانی‌هایی است که پیش‌بینی‌ها در مورد نئولیبرالیسم را تقویت می‌کنند. استودیو CD Projekt RED مدت‌هاست در حال ساخت یک بازی بر اساس آینده موردبحث است و پس از عرضه موفق بازی The Witcher 3، این بازی Cyberpunk 2077 است که به دنبال دیوانه کردن طرفداران بازی‌های ویدیویی است.

بازی Cyberpunk 2077 در یک ابر شهر واقع در ایالات کارولینای شمالی دنبال می‌شود که توسط کمپانی‌های بزرگ اداره می‌شود اما قوانین حکومتی هم هنوز به طرز ضعیف‌تری بر مردم واقع است. اختلاف طبقاتی کاری کرده تا مردم شهر در قسمت‌های مختلف جا بگیرند که هرکدام ویژگی‌ها و فرهنگ خاص خودشان رادارند. بخشی از شهر با برج‌های چند صد طبقه پرشده که مردمانی ثروتمند با کت‌وشلوارهای شیک و ماشین‌های گران‌قیمت در آن‌ها زندگی می‌کنند. اما تمامی قسمت‌های شهر به این شکل نیست و انواع گروه‌های تبه‌کاران در قسمت‌های مختلف دیده می‌شوند که هرکدام با دیگری در جنگ و جدال عجیبی هستند. قشر فقیر زیادی در شهر زندگی می‌کنند که باعث افزایش میزان خشونت و تهدیدهای جدی از سوی گروه‌های خلاف‌کار شده است. اما شما از کجا وارد می‌شوید؟

بازی Cyberpunk 2077 در مورد شخصیتی به نام V است که شما جنسیت، قیافه و ویژگی‌های شخصیتی او را تعیین خواهید کرد. تقریباً تمامی بخش‌های بدن شخصیت اصلی قابل‌تغییر است و از این لحاظ، یکی از بهترین بازی‌های نقش‌آفرینی به‌حساب می‌آید. پس از ورود به بازی می‌توانید خط داستانی خود را تعیین کنید. اگر به زندگی در کلاس الیت و ثروتمندان علاقه دارید، همان را انتخاب کنید و داستانی مرتبط با زندگی این افراد را تجربه کنید. یادتان باشد که هر طبقه و گروهی که انتخاب می‌کنید، دارای توانایی‌های خاصی هستند که به درد شما می‌خورند. برای نمونه اگر شخصیت خود را مطابق گروه‌های خیابانی پایه‌گذاری کنید، هنگام مبارزه در خیابان و دفاع در مقابل خلاف‌کاران، شانس بیشتری خواهید داشت. از دزدی ماشین‌های مختلف تا رقابت‌های لیپ سینک را در این بازی خواهید چشید و گسترده‌ترین بازی عمرتان را تجربه خواهید کرد.

جلوه‌های بصری بازی باظرافت و دقت خاصی طراحی‌شده‌اند و شهر Night City، با انواع رنگ‌های زیبا تزئین شده است. تنوع زیادی در زمینه وسایل نقلیه وجود دارد و مهم نیست دنبال موتورسیکلت باشید یا اتومبیل‌های آف رود و کلاسیک، تمامی این خودروها در بازی یافت می‌شوند. استفاده از سیستم کارما باعث شده تا جواب اشتباهات و تصمیمات خود را به‌صورت خودکار بگیرید و برای نمونه در ترافیک شدیدی با یک خودرو تصادف می‌کنید و فرار می‌کنید. فردا که به بانک می‌روید، می‌بینید همان راننده، کارمند بانک است و مچ شمارا می‌گیرد. حضور افراد مشهوری مانند کیانو ریوز، جلوه ویژه‌ای به بازی بخشیده و باعث شده تا Cyberpunk 2077 یکی از مهم‌ترین بازی‌های دهه اخیر لقب گیرد.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 or 10
Processor: Intel Core i5-3570K or AMD FX-8310
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 780 or AMD Radeon RX 470
DirectX: Version 12
Storage: 70 GB available space
Additional Notes: SSD recommended

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel Core i7-4790 or AMD Ryzen 3 3200G
Memory: 12 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1060 or AMD Radeon R9 Fury
DirectX: Version 12
Storage: 70 GB available space

2
دیدگاه کاربران
  • 1402-11-21

    سلام ورژن این بازی چنده؟
    ۱.۰۳
    ۱.۰۷
    ۱.۱
    ۲.۰۱

    پاسخ مدیر:

    سلام وقت بخیر ، در حال حاضر این بازی با ورژن نهایی 2.1 همراه با آپدیت 2.11 قابل عرضه است

  • 1401-06-11

    سلام روی این سیستم اجرا میشه؟
    GTX840
    گرافیک۲
    i7 4510U
    رم ۸

    پاسخ مدیر:

    سلام وقت بخیر ، بله روی سیستم شما قابل اجراست

نظرات پس از تایید منتشر میشوند!
*
*

برچسب ها

نماد اعتماد وزارت صنعت و معدن تجارت

لوگو طلایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

گواهی دیجیتال جشنواره وب ایران

مجوزهای درگاه پرداخت اینترنتی

امنیت شما را تضمین میکنیم !

پشتیبانی در شبکه های اجتماعی

https://pcgamescenter.ir/img//telegram.jpg

https://pcgamescenter.ir/img//whatsapp.jpg

https://pcgamescenter.ir/img//instagram.jpg

محصولات جدید

محصولات پرفروش