بازی God of War Ragnarök برای کامپیوتر

God of War Ragnarök Pc
برند:
وضعیت: درحال فروش
تضمین نصب و اجرای بازی و سلامت فیزیکی کالا
سلفونیقاب دارفلش مموری
معمولیلیبل دار
صاف
تمامی بازی ها در بسته بندی و جلد رنگی ارسال میشنودتحویل سفارشات حداکثر بین 3 الی 5 روز کاری
  • ارسال به سراسر ایران تحویل در سریعترین زمان ممکن
شناسه محصول: PGC-6450 دسته:

بررسی اجمالی
بازی God of War Ragnarök برای کامپیوتر

بازی God of War Ragnarok امروز 29 شهریور برای کامپیوتر منتشر شد و پی‌سی گیمرها می‌توانند ماجرای کریتوس را در نورس باستان ادامه دهند. پلی‌استیشن از افزودن دو قابلیت گیم پلی جدید به نسخه کامپیوتر خبر داد. بازی‌کنان بالاخره می‌توانند میزان راهنمایی برای حل معماها را کاهش دهند. سانتا مونیکا به یکی از انتقادات بزرگ از بازی خدای جنگ رگناروک، پاسخ داده است.یکی از ایرادها یا ویژگی‌های بازی گاد آو وار، فاش شدن سریع راه‌حل معماها بود. اگر طی چند ثانیه به جواب پازل نمی‌رسیدید، آنگاه آتریوس و میمیر، سریعاً پاسخ را فاش می‌کردند. این باعث شد تا بسیاری از معماهای بازی لذت نبرند. سانتا مونیکا با این رویکرد می‌خواست سرعت بازی را بالا ببرد و نگذارد تا جریان بازی متوقف شود. بازی‌کنان از اینکه فرصت کافی برای حل پازل را نداشتند دلخور بودند و پلی‌استیشن بالاخره به درخواست‌ها پاسخ داده است.

نسخه دقیق بازی برابر است با : God of War Ragnarok فشرده شده ویرایش ElAmigos ریپکس

بازی God of War Ragnarok امروز 29 شهریور برای کامپیوتر منتشر شد و پی‌سی گیمرها می‌توانند ماجرای کریتوس را در نورس باستان ادامه دهند. پلی‌استیشن از افزودن دو قابلیت گیم پلی جدید به نسخه کامپیوتر خبر داد. بازی‌کنان بالاخره می‌توانند میزان راهنمایی برای حل معماها را کاهش دهند. سانتا مونیکا به یکی از انتقادات بزرگ از بازی خدای جنگ رگناروک، پاسخ داده است.

یکی از ایرادها یا ویژگی‌های بازی گاد آو وار، فاش شدن سریع راه‌حل معماها بود. اگر طی چند ثانیه به جواب پازل نمی‌رسیدید، آنگاه آتریوس و میمیر، سریعاً پاسخ را فاش می‌کردند. این باعث شد تا بسیاری از معماهای بازی لذت نبرند. سانتا مونیکا با این رویکرد می‌خواست سرعت بازی را بالا ببرد و نگذارد تا جریان بازی متوقف شود. بازی‌کنان از اینکه فرصت کافی برای حل پازل را نداشتند دلخور بودند و پلی‌استیشن بالاخره به درخواست‌ها پاسخ داده است.

گزینه Puzzle Timing در بخش دسترسی‌پذیری نسخه کامپیوتر God of War Ragnarok اضافه شده است. بازی‌کنان می‌توانند زمان فاش شدن راه‌حل معما را افزایش دهند و مدت بیشتری فکر کنند. در نتیجه میمیر و آتریوس همچنان راه‌حل معما را فاش می‌کنند، اما اندکی بیشتر منتظر می‌مانند. جالب است که سانتا مونیکا به یکی از انتقادات مهم واکنش نشان داده و تصمیم گرفته تا راه‌حلی برای این مشکل در نسخه کامپیوتر پیدا کند. البته قرار است این گزینه در زمان نامشخصی به نسخه پلی‌استیشن هم اضافه شود.

دیگر قابلیت جدید نسخه کامپیوتر خدای جنگ رگناروک، توضیحات صوتی است. با فعال کردن این گزینه، صحنه‌های سینمایی به شکل صوتی توضیح داده می‌شوند. این قابلی به افراد کم‌بینا کمک می‌کند تا بازی را بهتر تجربه کنند. به‌طور کل نسخه کامپیوتر God of War Ragnarok، دسترسی‌پذیری بهتری دارد و می‌توان اکثر تنظیمات را دست‌کاری کرد. این خبر خوبی برای پی‌سی گیمرها است و این دسته می‌توانند بهترین نسخه موجود را همراه با محتوای کامل تجربه کنند.

نسخه کامپیوتر بازی خدای جنگ رگناروک همراه بسته الحاقی والهالا منتشر می‌شود. پی‌سی گیمرها می‌توانند یکجا تمام محتوای بازی را تجربه کنند و به ماجرای کریتوس پایان دهند. سونی به همین مناسبت، تریلر تازه‌ای منتشر کرد و امتیازهای عالی این بازی را به رخ کشید. این شرکت ژاپنی انتظار فروش قابل‌توجهی را دارد. نسخه پلی‌استیشن بیش از 15 میلیون نسخه فروش کرده و باید دید آیا نسخه پی‌سی موردتوجه قرار می‌گیرد یا خیر.

بازی God of War Ragnarok امروز 29‌ شهریور از طریق استیم و اپیک گیمز استور منتشر می‌شود. برای خرید بازی از پی سی گیمز سنتر عجله کنید.

سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-bit
Processor: Intel i5-4670k or AMD Ryzen 3 1200
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 1060 (6GB) or AMD RX 5500 XT (8GB) or Intel Arc A750
DirectX: Version 12
Storage: 190 GB available space
Additional Notes: Windows version 2004 2020-05-27 19041

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-bit
Processor: Intel i5-8600 or AMD Ryzen 5 3600
Memory: 16 GB RAM
Graphics: NVIDIA RTX 2060 Super or AMD RX 5700 or Intel Arc A770
DirectX: Version 12
Storage: 190 GB available space
Additional Notes: Windows version 2004 2020-05-27 19041

توضیحات تکمیلی

پلت‌ فرم

تعداد دی وی دی

مدت زمان نصب بازی

توسعه‌ دهنده

ناشر

ژانر

,

حالت ها

نسخه بازی

سال انتشار

وضعیت کرک

ظرفیت هر دیسک

نوع نصب

اقلام همراه

امتیاز متا

رده بندی ESRB

شناسه بنیاد ملی بازی ها

رده بندی اسرا

امتیاز کاربران به بازی God of War Ragnarök برای کامپیوتر: 0از مجموع 0دیدگاه
بسته بندی
سلامت دیسک
نصب راحت
تحویل سریع
پشتیبانی
نظر خود را در مورد این محصول بنویسید
برای ارسال نظر ابتدا باید وارد حساب کاربری خود شوید. اگر قبلا این محصول را از این فروشگاه خریداری کرده اید، نظر شما به عنوان صاحب کالا ثبت می شود.

نظری یافت نشد!

اولین کسی باشید که روی بازی God of War Ragnarök برای کامپیوتر

نظر می دهد
بسته بندی
سلامت دیسک
نصب راحت
تحویل سریع
پشتیبانی
آبا شما خرید این محصول را پیشنهاد میکنید؟