Layers of Fear 2023

Layers of Fear یک بازسازی مدرن از بازی ترسناک دوست داشتنی Layers of Fear است که در ابتدا در سال 2016 منتشر شد. این نسخه به روز شده که در سال 2023 عرضه شده، نام آن بازی کلاسیک را گرفته و با فناوری پیشرفته و محتوای اضافی آن را تقویت می‌کند.

110,000 تومان

ویندوز
5 عدد
هیجانی
Bloober Team SA
2023
ElAmigos

Layers of Fear یک بازسازی مدرن از بازی ترسناک دوست داشتنی Layers of Fear است که در ابتدا در سال 2016 منتشر شد. این نسخه به روز شده که در سال 2023 عرضه شده، نام آن بازی کلاسیک را گرفته و با فناوری پیشرفته و محتوای اضافی آن را تقویت می‌کند. این بازی ترسناک روایی که توسط استودیو Anshar توسعه یافته و توسط Bloober Team منتشر شده است، یک تجربه مهیج و همه‌جانبه است که هم طرف‌داران فعلی فرنچایز و هم تازه واردان را مجذوب خود می‌کند. به واسطه موفقیت‌های این نسخه جدید، شاهد عرضه یک بسته الحاقی با نام Layers of Fear The Final Prologue هستیم.

این بازی بر روی Unreal Engine 5 ساخته شده است و با پشتیبانی از Ray Tracing، HDR و وضوح 4K، گرافیکی خیره کننده را تضمین می‌کند. این نسخه بازنگری شده، داستان جذاب بازی اول را به شیوه‌ای بصری و مسحورکننده زنده می‌کند. صدا به همان اندازه چشمگیر است و فضایی را ایجاد می‌کند که لرزش را در ستون فقرات شما ایجاد می‌کند. همان‌طور که در یک عمارت ویکتوریایی کاوش می‌کنید، به سرعت متوجه خواهید شد که ظاهر می‌تواند فریبنده باشد و چیزهایی که در محیط مشاهده می‌کنید، وضعیت روانی شما را فریب می‌دهد و نقاشی‌های شما را زنده می‌کند. این یک تجربه روان شناختی تمام عیار و عالی است.

در داستان این بازی، شما وارد نقش یک نقاش دیوانه‌ای می‌شوید که شیفته کمال است و جاه طلبی هنری‌اش او را به جنون کشانده و همسرش را از خود دور می‌کند. این حالت روان‌پریشی با فروپاشی دنیای نقاش، و تحریف و ذوب شدن واقعیت اطراف، روایتی آزاردهنده ایجاد می‌کند. بازی به طرز درخشانی دیدگاه‌های مختلف را به ترتیب زمانی به هم می‌پیوندد و حفره‌های داستان را پر می‌کند و داستان را قابل درک تر می‌کند. این بسته الحاقی شما را به جریانات داستان بازی دوم برده و ارتباطاتی که این آثار با هم دارند را کامل برقرار می‌کند تا طرف‌داران سرسخت این سری جزئیات را درک کرده و بتوانند حفره‌های درون داستان را پر کنند.

Layers of Fear The Final Prologue یک بسته الحاقی قدرتمند است که محتوایی فراتر از انتظارات طرف‌داران را به آن‌ها ارائه می‌دهد و هر جنبه‌ای از بازی اصلی را بهبود می‌بخشد. گیم پلی پر از داستان‌های هولناک بوده که همراه با تصاویر و صداهای فوق‌العاده، تجربه‌ای بی‌رحمانه و شوم خلق می‌کند. اگر به دنبال یک بازی ترسناک با سرعت آهسته هستید که روایتی جذاب را ارائه دهد، این یک عنوان ضروری است. در این دنیای ناراحت کننده شیرجه بزنید، عمارت را برای سرنخ جستجو کنید و لایه‌های این داستان وهم انگیز و ناراحت کننده را کنار هم بچینید. قطعاً با یکی از بهترین‌های این ژانر در سال جاری روبرو هستید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Dead Space Remake و The House of the Dead Remake را نیز بررسی کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Win 10 with support for DirectX 12 Agility SDK
Processor: Intel Core i5 4690/ AMD Ryzen 3 1200
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GTX 1060 3GB/ AMD RX 580 4GB
DirectX: Version 12
Storage: 20 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Win 10 with support for DirectX 12 Agility SDK
Processor: Intel Core i7 8700K/ AMD Ryzen 5 3600
Memory: 12 GB RAM
Graphics: Nvidia GTX 1070 8GB
DirectX: Version 12
Storage: 20 GB available space

0
دیدگاه کاربران
سوالات ، نظرات و یا پیشنهادات خود را بنویسید :
نظرات پس از تایید منتشر میشوند!
*
*

برچسب ها

نماد اعتماد وزارت صنعت و معدن تجارت

لوگو طلایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

گواهی دیجیتال جشنواره وب ایران

مجوزهای درگاه پرداخت اینترنتی

امنیت شما را تضمین میکنیم !

پشتیبانی در شبکه های اجتماعی

https://pcgamescenter.ir/img//telegram.jpg

https://pcgamescenter.ir/img//whatsapp.jpg

https://pcgamescenter.ir/img//instagram.jpg

محصولات جدید

محصولات پرفروش