منتظر بازی‌ های بیشتری از دنیای Ghost of Tsushima باشید

منتظر بازی‌ های بیشتری از دنیای Ghost of Tsushima باشید
0
(0)

استودیو ساکر پانچ قصد دارد پس از معرفی Ghost of Yotei، دنباله Ghost of Tsushima، بازی‌های دیگری نیز برای این مجموعه توسعه دهد.

Ghost of Tsushima، بازی اکشن ماجراجویی استودیو ساکر پانچ در سال ۲۰۲۰ برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر شد و توانست نظر مثبت منتقدان و بازیکنان را به خود جلب کند. حال به‌نظر می‌رسد که ساکر پانج برنامه‌های بزرگی برای آینده دارد و می‌خواهد پس از Ghost of Yotei، بازی‌های بیشتری از این مجموعه بسازد.

به گزارش VGC، براساس مصاحبه‌ای که نیویورک تایمز با نیت فاکس و جیسون کانل، کارگردان‌های بازی Ghost of Yotei انجام داده است، ساکر پانچ علاوه‌بر ساخت این دنباله، قصد دارد پروژه‌های جانبی دیگری نیز برای این مجموعه تولید کند. این خبر نشان می‌دهد که Ghost of Tsushima از یک بازی مستقل به آغازگر یک مجموعه بزرگ تبدیل شده است.

Ghost of Yotei، دنباله این مجموعه، ۳۰۰ سال پس از وقایع بازی اول روایت می‌شود. نیت فاکس در این باره می‌گوید: «وقتی شروع به کار روی دنباله کردیم، اولین سؤالی که از خودمان پرسیدیم این بود که دی‌ان‌ای یک بازی Ghost چیست؟ پاسخ این است: انتقال بازیکن به عاشقانه‌ها و زیبایی‌های ژاپن فئودال.»

یکی از منابع الهام توسعه‌دهندگان این بازی، کوه یوتی است که در تریلر معرفی بازی نیز قابل مشاهده است. تیم سازنده برای الهام گرفتن، از این کوه و مناطق اطراف آن بازدید کرده‌اند. آن‌ها همچنین از پارک ملی شیرتوکو در شمال شرقی هوکایدو دیدن کرده‌اند.

اندرو گلدفارب، مدیر ارتباطات ساکر پانچ، در مقاله‌ای در وبلاگ پلی استیشن اعلام کرده است که Ghost of Yotei یک شخصیت اصلی جدید، داستانی تازه و منطقه‌ای جدید را از ژاپن برای کاوش خواهد داشت. او افزود: «داستان آتسو در سال ۱۶۰۳، بیش از ۳۰۰ سال پس از وقایع Ghost of Tsushima، در سرزمین‌های اطراف کوه یوتی، قله‌ای بلند در قلب ازو (که امروزه هوکایدو نامیده می‌شود) روایت می‌شود.»

به‌نظر می‌رسد طرفداران Ghost of Tsushima می‌توانند منتظر محتوای بیشتری از این مجموعه باشند. علاوه‌بر Ghost of Yotei که قرار است در سال ۲۰۲۵ منتشر شود، یک فیلم سینمایی نیز در دست ساخت است که چاد استاهلسکی، کارگردان فیلم‌های جان ویک آن را کارگردانی خواهد کرد. نظر شما دربارۀ گسترش این مجموعه چیست؟

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *